Натуральні солодощі ТМ «CHOCOBOOM» стали вибором споживача 2020 року. Тому журнал «People UA» відвідав фабрику, аби побачити виробництво цукерок та почути, які оригінальні подарунки до новорічно-різдвяних свят приготувала компанія «ВОЛДІ».
Фабрика солодощів «Chocoboom» була створена у 2003 році. Після зміни власників нова команда однодумців «Торгово-виробничої компанії «ВОЛДІ» активно працює над її розвитком вже 10 років. Компанія «ВОЛДІ» – одна з найбільших виробників натуральних солодощів у Західній Україні.
У середньому за дванадцятигодинну зміну виробляється до 5 тонн цукерок, а в місяць – близько 100 тонн. Для виготовлення продукції використовуються виключно натуральні інгредієнти без додавання трансжирів, пальмової олії, штучних ароматизаторів, барвників та консервантів. При виробництві солодощів використовуються як вітчизняні, так й іноземні складники. В Україні для виробництва закуповуються цукор, сухе молоко та борошно. З Німеччини та Польщі імпортуються какао, замінники какао масла, кокосова олія, арахіс, фруктові екстракти. Компанія не купує напівфабрикати: глазур, начинки, вафлі. Усе виготовляється самостійно. Головний пріоритет в роботі керівництва фабрики – виробляти продукцію, яка не шкодить здоров’ю людей, а особливо дітей, які є найбільшими шанувальниками солодощів.
Компанія «ВОЛДІ» – економічно відповідальний платник податків та роботодавець. На заводі працює близько 100 людей. Цукерки ТМ «CHOCOBOOM» по праву можна вважати хендмейд-солодощами. У виробничому процесі однієї зміни безпосередньо бере участь близько 30 людей. З одного боку, власники фабрики хотіли б автоматизувати виробничий процес солодощів. З іншого – на заводі працюють жителі смт. Колки та 60% персоналу з навколишніх сіл, а це – створені робочі місця, які особливо цінні для місцевого населення.
Кореспонденти «People UA» бачили, як випікаються вафлі, як виготовляється начинка, як вариться та розливається в форми шоколад, як формуються шоколадні міні-плитки, і, звісно, як фасуються цукерки в яскраві упаковки. Кредо компанії – висока якість продукції, тому значні зусилля (як технологічні, так й інтелектуальні) спрямовуються на пошуки сировини, оснащення, устаткування.
Фабрика має свою власну лабораторію, в якій працює лаборант-хімік та баклаборант, а також контролює роботу головний технолог. Тут відбувається повний контроль продукції, в першу чергу робиться аналіз сировини та в баклабораторії проводиться перевірка на чистоту. Інгредієнти, які замовляються в постачальників, спочатку тестуються на пробних партіях продукції. Окрім цього, на кожну партію сировини робиться вхідний контроль якості.
Сьогодні продукцію торгово-виробничої компанії «ВОЛДІ» можна придбати у всіх областях України. Все більше цукерок ТМ «Chocoboom» можна зустріти на полицях магазинів та супермаркетів. Наразі компанія налагодила співпрацю з новими мережами магазинів «Салют», «Там-Там», «Свій маркет», «Наш край». У процесі – переговори з мережами «Таврія-В», «Новус», «Мегамаркет». Натуральні солодощі ТМ «Chocoboom» можна придбати в національних супермаркетах «Сільпо», «Еко маркет», «Фора», «Альянс», «Billa».
Кондитерські вироби продаються у понад 10 000 активних торгових точках. Коло партнерів охоплює 38 дистриб’юторів по всій Україні. У 2020 році значно зросли інтернет-продажі солодощів ТМ «Chocoboom», деякі позиції цукерок та батончиків посіли лідируючі позиції як ТОП-продажів.
Цукерки ТМ «Chocoboom» особливо успішно експортуються в Німеччину, куди для місцевої торгової мережі фабрика виготовляє солодощі під privat label.
Солодощі «Chocoboom» здобули прихильників і в інших країнах. Так, продукція експортується в Литву, Латвію, Естонію, Таджикистан, Македонію, Азербайджан.
Фабрика виготовляє подарунки до новорічно-різдвяних свят та до Дня всіх закоханих. Для святкового періоду 2020-2021 фабрика цукерок ТМ «Chocoboom» підготувала 2 нових новорічних тубуси: один – «Веселих свят» для дитячого сегменту, інший – «Свято тут» для корпоративних клієнтів. Особлива гордість – новорічний набір цукерок «Box of Happiness» («Торбинка щастя») об’ємом 600 г, в дизайні пакування якого є авторський розпис снігурів.
На кожне свято року ТМ «Chocoboom» може запропонувати покупцям унікальну святкову тематичну пропозицію – мікс солодощів у дерев’яних тубусах з написами «Кохаю», «З днем народження», «Вітаю», «З днем Матері», «Дорогій вчительці». Цікаво, що на кришці дерев’яного тубуса можна зробити креативний напис за побажанням замовників. Загалом, бренд робить все для того, щоб максимально сформувати унікальну торгову пропозицію для споживачів.
«У наших планах – змінювати ставлення споживача до шоколадної цукерки як такої, що містить багато всього і не приносить користі. Дуже важко конкурувати з великими виробниками. Тому ми йдемо своїм шляхом, хочемо випускати цукерки, які будуть містити додану споживчу вартість та будуть корисними для споживачів. Інгредієнти солодощів – це суперфуди, які додаватимуть здоров’я, підтримуватимуть імунітет, що зараз є особливо важливим.
На ринку України нема цукерок вітчизняного виробництва, створених для дітей, крім нашої лінійки цукерок та сендвічів «Milla». Цьогоріч запустили батончики, щоб діти могли брати з собою будь-куди на перекус. Власне, конопляний батончик «Hempen» – це унікальна новинка для тінейджерів. Наприклад, якщо мама молодшого віку дитині дає на перекус батончик «Milla», то 7-8-класнику можна давати «Hempen», адже це корисний суперфуд, який формує авторитет серед однокласників, але з правильними акцентами, тому що конопляне насіння, яке міститься в батончику, – це скарбниця корисних мікро- та макроелементів, а також вітамінів», – розповідає Ірина Петелицька, директорка «Торгово-виробничої компанії «ВОЛДІ» ТМ «Chocoboom».
Chocoboom
Волинська обл., Маневицький р-н, смт. Колки, вул. Грушевського, 9
тел.: +38(0332) 789 605
тел.: + (096) 31 33 006
Автор: Олена Бекеша. Фотограф: Катерина Сива
Опубліковано "People UA" № 5(51) зима, 2021