«Кредо магазину «Дзвонилка» – це універсальність та доступність»
Молодий, амбітний, наполегливий та успішний – таким є власник крамниці гаджетів Apple/Android та сервісного центру «Дзвонилка» Володимир Іванів. Про інновації у світі смартфонів, сегмент продукції, який користується найбільшим попитом, про те, на що варто звертати увагу при виборі гаджета, розповідає Іванів Володимир Ярославович в ексклюзивному інтерв’ю для читачів журналу «People UA».
Довідка
Персона: Іванів Володимир Ярославович
Посада: власник крамниці та сервісного центру «Дзвонилка»
Знак зодіаку: Лев (ДН: 27.07)
Життєве кредо: хто перший, той кращий
Сімейний стан: неодружений
В дитинстві мріяв стати гонщиком
Важлива подія в житті: відкриття магазину «Дзвонилка»
Бізнес для мене – це вдосконалення, це те, чим я живу, й те, що мені подобається
Вишукане дійство: карнавал у Венеції
Улюблений фільм: «В гонитві за щастям»
Авто: подобається Lamborghini
Вид спорту: командні спортивні ігри
Вид відпочинку: активний – на природі, пасивний – полежати на пляжі поряд моря
Страва: піца «Кальцоне» із білим соусом
Напій: свіжовичавлений газований лимонад
Ідеальний дім – це дім в лісі, без сусідів
Справжній смак життя – це почувати себе вільним та незалежним
People UA: Володимире Ярославовичу, хто Ви за фахом? Чи мали раніше досвід роботи в технічній сфері? Як виникла ідея відкрити в центрі міста крамницю гаджетів Apple/Android та сервісний центр «Дзвонилка»?
Володимир Іванів: Я навчався у Краківському Університеті Економіки за спеціальністю «Малий бізнес». Перший курс був загальний, а, навчаючись на другому-третьому курсах, у нас була можливість обирати новий напрямок. І я пішов на спеціальність «Small business», де лекції були з бухгалтерії, про відкриття стартапів, податки, юриспруденцію.
Ідея відкрити крамницю гаджетів Apple/Android та сервісний центр «Дзвонилка» виникла ще у минулому році. На Новий рік я в колі друзів загадував бажання і кожен з нас складав плани на 2020 рік. Серед пріоритетних бажань – відкриття магазину. Я ще з 17 років хотів відкрити власний магазин гаджетів, тоді поїхав на навчання, аби здобути досвід та навички, і працював у магазині техніки «Teletorium» в Польщі. Як тільки почав займатись телефонами, мені відразу прийшло на думку зібрати колекцію айфонів. Першим моїм айфоном був 3gs у 2011 році. Я взяв 3gs, потім придбав 3g, 2g. Сьогодні я володію колекцією оригінальних айфонів в ідеальному стані і навіть маю айфони у всіх кольорах, в яких вони випускались.
People UA: Кажуть, як корабель назвеш – так він і попливе. Позитив закладено навіть у назві магазину «Дзвонилка». Зазвичай, магазини гаджетів називають іменами брендів, які продають у ньому, а чому Ви обрали таку назву Вашій крамниці?
Володимир Іванів: Від початку було прийняте рішення придумати оригінальну назву. Я шукав ідеї у різних американських магазинах, оскільки більшість асортименту представлено в «Дзвонилці» з США. Я намагався пов’язати слова «гаджет», «телефон» і т.д., але усі назви були стандартними. Одним з варіантів був «Walkie-talkie», це назва радіоприймача, з якого вперше передзвонили. Проте назву важко вимовляти, складно запам’ятати, а також не усі розуміють англійську. Тоді з’явилася ідея назвати магазин «Дзвонилка». Я сумнівався, тому проводив опитування, але усі люди щиро посміхалися, чуючи цю назву. Вона й справді викликає позитивні емоції та ідеально підходить під наш стиль.
People UA: Який асортимент продукції представлений в магазині «Дзвонилка»?
Володимир Іванів: У нас крамниця гаджетів Apple та Android з великим асортиментом усіх марок телефонів, починаючи від бюджетних за 100$ до 1200$ за 12 pro max. Окрім телефонів, у нас є Macbook, Ipad, усі види Apple Watch та велика кількість аксесуарів. Магазин «Дзвонилка» спеціалізується на оригінальних аксесуарах, які ми замовляємо безпосередньо з Америки. Ви можете придбати блоки живлення, кабелі, навушники різних версій, перехідники. Продаємо як нову техніку, так і вживану.
Кредо магазину «Дзвонилка» – це універсальність та доступність. Перед відкриттям магазину я задав собі багато питань і зрозумів, що крамниця гаджетів повинна бути максимально універсальною, щоб людина могла прийти до нас і наклеїти захисне скло чи придбати зарядний пристрій для будь-якого виду телефона. Тобто у «Дзвонилці» є усе до усіх гаджетів.
Варто додати, що гаджети або аксесуари стануть чудовим подарунком до будь-якої події. Протягом останніх 2-ох місяців я побував на трьох днях народження, брав подарунки у своїй крамниці, й усім сподобались презенти, адже кожен користується телефоном.
People UA: За Вашими спостереженнями, який сегмент продукції користується найбільшим попитом?
Володимир Іванів: Телефони марки Аpple користуються найбільшим попитом на сьогоднішній день.
People UA: Який виробник-бренд/модель телефона займає провідне місце з продажу?
Володимир Іванів: І місце – Apple iPhone XS, там дуже хороша камера, потужний процесор та комфортний розмір, 2 місце – Apple iPhone XR, там хороша батарея, 3 місце – Apple iPhone 11. В більшості купують телефони відповідно ціна/якість.
People UA: У час світової кризи тенденції йдуть до покращення якості продукції чи навпаки?
Володимир Іванів: Кожного року світові гіганти Apple i Samsung випускають потужніші телефони з кращими процесорами та дизайном.
People UA: Які інновації вводяться у світі смартфонів, адже за попередній рік у світі гаджетів відбулася зупинка розвитку.
Володимир Іванів: Коронавірус вдарив по усій світовій економіці й, зокрема, по технічній ланці. Проте серйозні компанії тримаються на плаву, активно працюють. На тенденції та якість телефонів криза не вплинула тому, що усі світові гіганти у сфері електроніки продумують нову техніку на мінімум 3 роки вперед. Криза вплинула на продаж лише нових телефонів, до вибору яких люди сьогодні більш ретельно ставляться. Статистика ж продажу вживаних залишається приблизно на такому самому рівні.
People UA: На що насамперед варто звертати увагу при виборі гаджета?
Володимир Іванів: При виборі б/в телефона насамперед потрібно дізнатися, чи він побував в одного чи декількох власників. Категорично застерігаю не брати телефон, який в Україні вже неодноразово перепродавався та був у користуванні багато разів, в ньому мінялись екрани та батареї.
Чому вигідно купувати в США? В більшості випадків американці користуються телефоном до одного року, після чого продають його і купують новий. Для порівняння: в Америці купують телефон на 1 рік, а в Україні – на 3 роки, відразу зрозуміло, в якій країні стан вживаного телефону буде кращим. Я рекомендую клієнтам купувати телефони в оригіналі, щоб не були топлені чи паяні. Такі телефони продають порядні магазини, які працюють на свою репутацію. Також важливо купувати в перевірених людей, краще переплатити 500 гривень, але мати гарантію.
People UA: Чи діють у крамниці акції та спеціальні пропозиції для покупців?
Володимир Іванів: Ми часто проводимо акції, спецпропозиції виставляємо на нашій Instagram-сторінці. Запрошую слідкувати за нами @dzvonylka.ua З нагоди відкриття протягом місяця діяла лотерея, в якій взяти участь міг кожен перехожий. 18 людей виграли безкоштовні призи: флешки, зарядні пристрої, павербанки, навушники… Ми створюємо атмосферу дружнього колективу, дбаємо про якість та про те, щоб клієнт був задоволений. Це наше завдання.
People UA: Яка частка онлайн-продажу Ваших товарів у порівнянні з магазином? Наскільки розвивається інтернет-напрямок?
Володимир Іванів: 30% складає онлайн-продаж через різні платформи. Найбільша платформа по продажу техніки через власний акаунт на OLX.
People UA: Чому новий гаджет покупцеві варто придбати саме в «Дзвонилці»? Які Ваші конкурентні переваги?
Володимир Іванів: По-перше, в крамниці гаджетів «Дзвонилка» хороший сервіс. У нас можна вибрати потрібну модель й отримати безкоштовну гарантію. Наші спеціалісти безкоштовно копіюють усі дані з вашого попереднього гаджета в новий, бо в більшості магазинів ця послуга платна. По-друге, у нас конкурентна ціна та великий вибір техніки, аксесуарів. По-третє, при покупці телефона у «Дзвонилці» клієнт отримує знижку 30% на аксесуари.
People UA: Чи плануєте в майбутньому розширення мережі магазинів «Дзвонилка»?
Володимир Іванів: Плануємо у Луцьку розширення, а також хочемо виходити за межі міста. Прагну відкрити магазин у Львові, там дуже люблять Apple.
People UA: Дизайн крамниці «Дзвонилка» є унікальний і єдиний у Луцьку. Розкажіть детальніше про задум поєднання минулого із сучасним та його реалізацію.
Володимир Іванів: Ми відразу знали, що інтер’єр буде в такому стилі. Зелений – мій улюблений колір, його ми використали в дизайні. Радіолу ми шукали дуже довго, цей побутовий радіоелектронний пристрій ми замовляли у Києві. Важко було знайти килим потрібного розміру та червоного кольору з узором, але вдалося органічно поєднати усі старовинні елементи інтер’єру із сучасною технікою, яка представлена на полицях крамниці «Дзвонилка».
People UA: У цьому році виповнюється 30 років, відколи Україна стала незалежною. В цей ювілейний день що побажаєте українцям?
Володимир Іванів: Бути сильними, не здаватись, триматись, вставати з колін і йти до кінця. Хай поразки будуть уроком, стимулом до вдосконалення. Я побував у багатьох країнах, побачив різні менталітети і знаю, що українцям це під силу!
People UA: Традиційне питання від нашого журналу: в чому Ваш секрет успіху?
Володимир Іванів: Я реально багато працюю. В чомусь не кращий за інших, але я попрацював на багатьох роботах, не лінувався й не цурався будь-якої праці, впевненими кроками йшов до своєї цілі. Я завжди працював більше від інших. Як сказав Ілон Маск: «Якщо конкуренти працюють 100 годин в тиждень, то тобі треба працювати 120». Щоб досягти успіху, також потрібно максимально приділяти час тому, що тобі подобається, і займатись тим, що тобі цікаво. Потрібно постійно працювати над собою.
Спілкувалася: Ольга Семенюк. Фотограф: Аліна Мендак
м.Луцьк, просп. Волі, 12
+38 (099) 181-90-00
Insta @dzvonylka.ua
Опубліковано "People UA", серпень 2021