Вадим Левценюк

Десятиліттями підприємство працює за принципом: «Це їдять наші діти»

Споконвіків ми глибоко шануємо і величаємо хліб. Щоправда, з часом перестали берегти цінні стародавні рецептури і, як то було раніше, випікати смачну буханку хліба. Натомість, сьогодні ми можемо придбати його у магазині й асортимент хлібобулочних виробів є досить солідним. Проте дуже приємно, що є виробники, які підходять до хлібопекарської справи з особливим трепетом у душі. Вони досі пам’ятають стародавні рецепти і цінують їхні методи випікання хліба, та найголовніше – по-максимуму їх використовують. Про те, як вдається на виробництві «Добра хлібина» поєднувати сучасне обладнання та зберігати традиції, винайшовши унікальні рецептури, про шлях до успіху та вдосконалення, про виробництво хліба у світі, про те, де в Україні продається наш добрий хліб, розповідає директор ТМ «Добра Хлібина» Вадим Левценюк у ексклюзивному інтерв’ю.

 

Довідка

Персона: Левценюк Вадим Леонідович

Посада: директор ТМ «Добра Хлібина»

Знак зодіаку: Лев Н: 16 серпня)

Життєве кредо: ніколи не зупинятися

Сімейний стан: одружений, виховує двох дітей

В дитинствімріяв стати машиністом

Важливаподія в житті: народження дітей

Бізнес для нього – це в певній мірі гра

Влада для нього – це служіння народу

Історичне місце: Ізраїль

Отримані нагороди (титул, диплом тощо):

Книга: «Біблія»

Авто: «Audi»

Вид спорту: ходьба

Вид відпочинку: гори

Кухня: кавказька та італійська

Напій: вино

Ідеальний дім – це затишок, місце відпочнку

Справжній смак  життя – це перемоги

People UA: Розкажіть про історію становлення ТМ «Добра хлібина». З чого все починалось?

Вадим Левценюк: Наприкінці 2002 року ми зрозуміли, що в Радивилові немає смачного, справжнього хліба. Будучи у друзів в Тернополі, ми взяли їхню хлібину, яка була надзвичайно смачною. Згодом нам запропонували придбати їхнє хлібопекарське обладнання, яким вони вже не користувались, навчили пекти смачний хліб, який вони печуть, і відпустили у вільне плавання. Інших процесів ми досягали самі. Читали, навчалися, шукали технологів, займалися реалізацією. Думали, що будемо пекти 500 хлібин і це вже добре, потім 1000 хлібин – це межа всіх мрій, потім 2, 3, 5 тисяч хлібин – і ми зрозуміли, що межі розвитку немає.

People UA: ТМ «Добра хлібина» протягом 15-ти років займає лідируючі позиції на Рівненщині та Волині. Всесвітньо відома істина, що найважче навіть не досягти успіху, а саме втриматися на вершині. Поділіться секретом, як Вам це вдається?

Вадим Левценюк: Наполеглива праця, постійне навчання, високий рівень технологів і робітників, довірливі відносини із споживачами. І дуже важливо – не відступати від традицій, закладених спочатку: якість та натуральність. Не жертвувати якістю заради вигоди – це запорука успіху.

People UA: Що пропонує ТМ «Добра Хлібина» на ринку виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів? Розкажіть про асортимент цієї відомої торгової марки.

Вадим Левценюк: «Добра Хлібина» випускає понад 40 найменувань хлібобулочних виробів, 10 пряників та 20 видів напівфабрикатів під торговою маркою «З макітри». Ми не плануємо зупинятися на досягнутому.

People UA: Де можна придбати Ваші хлібобулочні та кондитерські  вироби?

Вадим Левценюк: Продукція ТМ «Добра Хлібина» представлена в Рівненській, Волинській, Житомирській, Львівській, Київській та інших областях. Ми поступово розширюємо клієнтську базу і плануємо розширювати географію наших продажів, аби хліб ТМ «Добра Хлібина» був доступний для кожного споживача.

People UA: Що є візитною картою ТМ «Добра хлібина»?

Вадим Левценюк: Добра хлібина є добра хлібина. Десятиліттями підприємство працює за принципом: «Це їдять наші діти».

People UA: Якими досягнення Ви пишаєтесь найбільше?

Вадим Левценюк: Не можна виділити щось конкретно. Важливість кроків оцінюєш в загальному досягненні. Кожна сходинка в роботі важлива. На той момент, коли ти стаєш на сходинку, вона не дуже важлива, але коли повертаєшся назад, розумієш, що без цієї сходинки не було б східців догори.

PeopleUA: Ви як керівник точно знаєте, якими ж рисами повинна володіти людина, котра очолює підприємство та фактично веде за собою команду?

Вадим Левценюк: Одній людині володіти всіма рисами неможливо. Має бути чітке бачення ситуації в цілому, справедливість у ставленні до команди, одночасно строгість та лояльність. Кожна людина індивідуаьність, до кожного потрібно мати свій підхід. Особливо, коли ти живеш в маленькому містечку, де всі один одного знають, і багато з ким працюєш. 

People UA: У Вашій справі головне – це якість продукції. Для цього важлива й якість сировини та інгредієнтів. Які складники використовуєте для виробництва своїх хлібобулочних та кондитерських виробів і продукцією яких виробників використовуєте?

Вадим Левценюк: Головне правило роботи підприємства – лише натуральні інгредієнти, без замінників натуральної сировини. Використовуємо стародавні традиції та рецептури, також нові технології виробництва, сучасне обладнання. Борошно використовуємо найкращих виробників. Ми, власне, також вирощуємо пшеницю, але її не вистачає для нашого масштабного виробництва.

People UA: Як вдається дотримуватись усіх норм, аби зберегти в ідеальному стані чистоту, технологію виробництва продукції ТМ «Добра  Хлібина»?

Вадим Левценюк: Пріоритетом підприємства є постійний контроль якості та дбайливе ставлення до покупців. Контроль якості продукції проводиться в лабораторіях, відповідає вимогам світових стандартів. Кожен працівник дбає про чистоту свого робочого місця і обов’язкове проходження медкомісії працівниками кожного року.

People UA: В чому унікальність виробів ТМ «Добра Хлібина»?

Вадим Левценюк: Для ТМ «Добра Хлібина» виробництво хлібобулочної справи – постійне вдосконалення та наполеглива праця, насамперед, це винайдення нових та відновлення стародавніх традиційних рецептів. Наша продукція унікальна вже тим, що в кожну хлібину вкладається душа.

People UA: Зараз стає все популярнішим споживати еко-продукцію, випечений хліб на дровах чи у печі. Чи розвиваєте Ви цей напрямок у своєму виробництві?

Вадим Левценюк: Наш хліб випікається за стародавніми методами на черені, окрім формового хліба. Печемо так, як колись наші бабусі розпікали дровами камінь в печі і туди клали хліб. Весь хліб випікається на розпеченому каміні, єдине, що зараз завдяки технологіям можна розпікати іншими видами палива. А таку старовинну піч, яка б розігрівалась безпосередньо дровами, ми плануємо запускати в найближчому майбутньому, але цінова політика буде значно вищою, адже сама технологія виробництва такого хліба несе значні затрати.

People UA: Ми живемо у столітті інноваційних технологій, відповідно щодня з’являється щось нове, що полегшує роботу підприємств різного напрямку, зокрема і Вашого. Як слідкуєте за новинками, чи часто впроваджуєте їх у роботу підприємства?

Вадим Левценюк: Звичайно, стараємось не пропускати виставок, слідкуємо за пропозиціями в обладнанні, в рецептурах і, звісно, впроваджуємо новітні технології в своє виробництво. Від Європи переймаємо технології, а в питанні якості та натуральності продукції я вважаю, що їм треба вчитися у нас.

People UA: У появі нових технологій є і певний мінус, вони частково чи повністю заміняють робітника. Як повпливало це на ТМ «Добра хлібина»? Ви довіряєте більше машині чи все ж таки людині?

Вадим Левценюк: Гордістю підприємства є те, що багато процесів виробництва відбувається не машинами, а руками дбайливих працівників. На жаль, не всі процеси може зробити самостійно людина чи машина, а їх поєднання дає неперевершений результат праці.

People UA: У справах бізнесу здорова конкуренція це завжди плюс, тому що прокидається жага робити щось нове, краще, якісніше, смачніше. Як Ви ставитесь до конкуренції, чи відчуваєте її на українському ринку?

Вадим Левценюк: Конкуренція завжди є, була і буде, звісно, здорова конкуреція дає позитивні результати. Коли нездорова конкуренція, тоді завжди страждає споживач: здешевивши продукцію – страждає якість. Що мені подобається за кордоном, так це те, що, якою б не була розфасовка товару, внизу буде вказано ціну за кілограм, а у нас, на жаль, такого немає. І було б доречно такі правила впровадити в Україні, аби споживач чітко отримував інформацію про товар, міг порівняти вагу хлібини та ціну.

People UA: Кожного року ми складаємо собі певні плани, ставимо нові цілі. Ви встигли вже скласти список справ та мрій, які б хотіли досягти цьогоріч? Якщо так, то які вони?

Вадим Левценюк: Якщо говорити виключно про роботу – це випуск нової продукції та розширення. Можливо, створення нового підприємства іншого напрямку. 

People UA: У 2017 році ТМ «Добра хлібина» стала переможцем премій «Люди Року- Рівненщина» та «Люди Року. Волинь» у номінаціях «Торгова марка року» та «Вибір споживача року». Яке значення мають для Вас ці перемоги?

Вадим Левценюк: Якщо нас обирають, значить ми рухаємось в правильному напрямку. Дякуємо нашим споживачам, які надають перевагу нашій продукції. Ми готові вдосконалюватися та приємно дивувати Вас. Нехай ця нагорода буде не остання, а «Вибір споживачів» стане не тільки перемогою, а і нашим кредом.

People UA: Традиційне питання від нашого журналу: В чому Ваш секрет успіху?

Вадим Левценюк: Наполеглива праця, ні кроку назад, лише вперед; визнання та виправлення своїх помилок. Важлива мета роботи – зробити продукцію якісною та виконати свою роботу професійно. «А як ти зробив?» – це вже оцінюють споживачі. В народі повелося: «На кожнім столі, де зібралась родина, – завжди присутня «Добра Хлібина»

Користуючись нагодою, хочу привітати представниць прекрасної половини людства. Шановні жінки, прийміть вітання з нагоди свята Весни. Бажаю завжди бути чарівними, коханими, щасливими та усміхненими, долати труднощі та сміливо іти вперед. 

 

Спілкувалася Олена Бекеша. Фотограф Сергій Назарук. Локація: «Noble Boutique Hotel & Restaurant»

ТМ «Добра Хлібина»

Радивилів, вул. Пушкіна, 32 В