Олександр Ляцевич

«Потрібен час, щоб прихильники солодощів відновили в пам’яті смак дитинства і традицій»

Незважаючи на свій вік, директор кондитерської фабрики ТОВ «ТД «Луцьккондитер» зумів організувати роботу так, що позаздрить будь-який спеціаліст з багаторічним досвідом роботи. Справедливість, мудрість та порядність – його ключ до дверей успіху. Ляцевич Олександр Григорович вміє ставити цілі й стрімко досягати їх. Сьогодні у ексклюзивному інтерв’ю він поділиться стратегіями втілення в життя мрій.  

ДОСЬЄ:

Персона: Ляцевич Олександр Григорович 

Посада: директор кондитерської фабрики ТОВ «ТД «Луцьккондитер»

Знак зодіаку: Рак (29 червня)

Сімейний стан: неодружений

В дитинстві мріяв стати хірургом

Важлива подія в житті 29. 06. 1987

Бізнес для вас – це спосіб життя, як процес самоствердження та вдосконалення. Процес спрямований на покращення добробуту суспільства.

Життєве кредо: прагнути кращого, завжди розвиватись та насолоджуватись, намагатись отримати якомога більше позитивних емоцій від життя.

Історичне місце: Замок «Любарта»

Музей: «Волинської ікони»

Отримана нагорода: чорний пояс «І Dan»

Вид спорту: Таеквон–До, футбол, теніс.

Вид відпочинку: виключно активний, до вподоби гірськолижний

Страва: «Apfel strudel»   

Напій: зелений чай з м’ятою

Улюблений фільм: «12»

Музика: Аntonio Vivaldi

Книга: «Трилогия желаний» Т. Драйзера

Ідеальний дім – це дім в якому панує любов, злагода та Божа благодать

Справжній смак життя – це смак перемог, смак успіху та позитив у процесі досягнення цілей.

 

People UA: Олександр Григорович, тема випуску «Незмінні традиції», скільки себе пам’ятаю, а традиційно солодощі від «Луцьккондитер» прикрашають сімейний гостинний стіл моєї родини. Скільки ж років на ринку функціонує кондитерська фабрика ТОВ «ТД «Луцьккондитер»?

Олександр Ляцевич: Фабрика була заснована у 1969 році. Виробничі потужності неодноразово оновлювались і продовжують оновлюватися сьогодні. Підприємство активно функціонує та розвивається. Впроваджуються нові технології, асортимент постійно розширюється і коректується по мірі зміни смаків шанувальників.

People UA: Скільки найменувань містить асортимент продукції?

Олександр Ляцевич: Асортиментна політика підприємства на сьогодні відрізняється від тієї, яка була ще 3 роки тому. «Луцьккондитер» може виготовляти близько 300 найменувань різноманітних солодощів. Реалізовуються на внутрішньому ринку найпопулярніші, найсмачніші позиції: близько 30 видів тортів та рулетів, а також понад 60 найменувань цукерок, печива та інших груп продукції.

People UA: В сучасних ринкових умовах споживач хоче бути впевненим в якості запропонованої продукції. Чим аргументуєте якість продукції «ЛК»?

Олександр Ляцевич: Насамперед варто сказати, що перелік усіх складових знаходиться на етикетках нашої продукції (там Ви не знайдете шкідливих для організму компонентів). Крім того на підприємстві функціонує ліцензована виробничо–вимірювальна лабораторія, яка контролює весь прихід сировини, процес виробництва та зберігання продукції, тобто веде постійний і жорсткий контроль якості.

People UA: Своя сорочка ближча до тіла. А чи підходить це твердження для «ЛК»? Чи займаєте лідируючі позиції на Волинському ринку солодощів?

Олександр Ляцевич: Однозначно так. Волиняни люблять поласувати нашою продукцією. Ми є лідерами продажу за бісквітним напрямком незважаючи на досить високу конкуренцію з боку невеликих, новоутворених підприємств. Що стосується цукерок, враховуючи відсутність на внутрішньому ринку нашої продукції доволі тривалий термін, потрібен час, щоб прихильники солодощів відновили в пам’яті смак наших цукерок – смак дитинства і традицій.

People UA: Де можна придбати Вашу продукцію?

Олександр Ляцевич: Продукція представлена майже у всіх торгових точках м. Луцьк, багатьох ТТ Рівненської області, які передбачають продаж такої продукції. Стосовно широкого асортименту продукції, найкраща представленість в гіпермаркеті «Там-Там», сітках «Колібріс», «Наш Край», «Вопак», «Сільпо», «Салют» та інших. Постійно працюємо над розширенням представленості у Волинській та сусідніх областях.

People UA: Кого вважаєте конкурентом? І які маєте прерогативи над ним?

Олександр Ляцевич: Виходячи з того що ми в одному сегменті з Рівненською, Херсонською, Одеською, Івано-Франківською, Житомирською кондитерськими фабриками - це наші основні конкуренти. Переваги по різному роду цукерок різні. Технологія виробництва, загалом, схожа. Отже, все залежить тільки від складу продукту, звідси і якість та цінова політика. Важливим фактором є персонал, як учасник всіх виробничих та управлінських процесів. Люди в нас дуже самовіддано та наполегливо працюють – щиро кажучи, я їм за це дуже вдячний.

People UA: У такої потужної компанії напевно є налагоджені довготривалі партнерства за кордоном. З якими країнами співпрацює «Луцькондитер»?

Олександр Ляцевич: Так, наше підприємство активно працює в напрямку експорту продукції в країни СНД. Такі як Туркменістан, Таджикистан, Грузія, Молдова, Киргизія та інші. Також паралельно ведуться переговори стосовно реалізації цукерок в країни Європейського Союзу. Залежно від економічної кон’юнктури ринку напрямки співпраці можуть змінюватись. Наприклад з 2009 року кондитерська фабрика була виключно експортно-орієнтованою. Зараз активно розвиваємо як зовнішній, так і внутрішній ринок.

People UA: У 2009 році стосовно ТзОВ «Луцьккондитер» порушено справу про банкрутство.

People UA: З ким з відомих людей підтримуєте дружні зв’язки?

Олександр Ляцевич: Спілкування з відомими людьми в основному стосується виключно робочих моментів. Хотілося б відзначити підтримку зі сторони державних органів за активну співпрацю. Також подякувати партнерам «Наш Край», «Пакко–Холдинг», «Там–Там», «Наш» та іншим, з якими співпрацюємо досить довгий час та плануємо реалізувати низку спільних проектів.

People UA: Чому магазин «Мрія» припинив діяльність на проспекті Волі? І чи є рентабельним місце «Мрії» на Володимирській?

Олександр Ляцевич: Легендарний магазин був. Теж шкодую, що його зараз немає. Маємо наміри відкрити аналогічний і ближче до попереднього. Залишилось вибрати місце за прийнятною ціною. «Мрія» на Володимирській, звичайно, є рентабельною. Волиняни знають про наш магазин, що там продукція найсвіжіша, і що не менш важливо за цінами виробника.

People UA: Основні цінності та пріоритети

Олександр Ляцевич: Довіра волинян та взагалі людей, які люблять наші солодощі - це основна цінність. Приємно знати, що споживач став більш вибагливим. Сьогодні, обираючи цукерки, торти  легко розгубитися у різноманітті видів і торгових марок. Ми вдячні шанувальникам традиційних луцьких цукерок «Пташине молоко», «Чорнослив у шоколаді», «Метеорит», «Білочка-ласунка», «Стріла» тощо, адже такий вибір говорить не лише про особисті вподобання, а й про певний рівень смаку.

People UA:  Який, з Вашої точки зору, головний секрет успіху? 

Олександр Ляцевич: Самовіддано, добросовісно та наполегливо працювати над собою, любити справу якою займаєшся. Разом з тим – важливе уміння швидко реагувати на зміну кон’юнктури ринку, «погодино-політичних умов» іноземних партнерів, смаків наших шанувальників.

People UA: Які плани на найближчі 43 роки?

Олександр Ляцевич: До 2055 р нам всім однозначно потрібно дожити в здоровому тілі й тверезому розумі. А щодо розвитку фабрики – то з часом Ви її побачите зовсім іншою. Головне - ставити правильні стратегічні завдання і правильно виконувати тактичні кроки. Сьогодні ж можна рівнятись, наприклад, на корпорацію «Roshen», а можна на корпорацію «Apple». Мені б хотілося, щоб за 43 роки Луцька кондитерська фабрика крокувала в ногу з часом, і без будь-яких застережень ми змогли б планувати роботу більше ніж на покоління вперед. І коли нам вдасться цього досягти (передбачати максимум процесів) – тоді я буду повністю собою задоволений.

People UA:  Наближаються свята що об’єднують сім’ю за одним столом. Як на мене, Ви за цей час повинні розвантажити свої солодкі склади. Ваші прогнози.

Олександр Ляцевич: Як свідчить практика великі свята - це завжди збільшення реалізації в рази. Головне – підготуватись до того щоб змогти задовольнити зростаючий попит. Тут постає головне завдання топ-менеджменту: визначитись якою продукцією заповнити склад і в якій кількості, щоб отримати максимальний ефект. На кінець, хотілося б побажати вашим читачам насолоджуватись якісною продукцією – це коли приваблива обгортка відповідає не менш привабливому наповненню.

 

Спілкувалася: Сніжана Романюк, фотограф: Вадим Павлосюк

ТОВ «ТД «Луцьккондитер» м. Луцьк, вул. Володимирська, 57а, тел.: (0332) 760781, www.lutskkonditer.com.ua

Опубліковано "People UA" № 2(18) квітень-травень 2012 р.